Tuesday 8 November 2011

Hari Ahad 6hb November 2011

okey!. masanya telah tiba,,yehaaa,,yabedabeduuu!!~~` hari ini kami akan ke Melaka berjumapa along dan uda. semalam lepas malik hantar kereta ke bengkel untuk membaiki kereta datsun yang ada masalah , dan mcm-mcm masalah berlaku.hr ni kami bersiap-siap pulak ke rumah along.kek oren xsempat buat, sebab da xcukup masa.huhu..tp sempat masak lauk juadah hari raya kami seperti biasa Ketupat, daging rendang, kuah lodeh , sambal kacang dan ayam kicap.fuhhh/..

Lepas siap semua pagi tu, aku yang kena basuh periuk-periuk besar tu kan,,pehh noni memg saje tinggal kan kerja tuk aku wat la tu sebbnya dia kata da tlg abah dgn mak masak.cehh menyampah aku dgor.sebb aku wat kerja depan dan sapu smpah dapur. Mungkin dia ada nmpk aku tertidur kat ruang tamu tu yang dia ingat aku xbuat kerja.aparaa..sabo je la kan.

okeyh siap semua pukul 11.45 kami gerak menuju ke melaka, dan tidur 1 mlm di rumah along di Alai. ptgnya kami ke Mydin untuk membeli brg-brg aku dan adik-adik yang lain. Along dan abah aje di rumah. Malik yang drive ke mydin.

MLM aku xlarat dan tertidur awal. hp mak aku bagi masa di rumah along. suka mak dpt hp baru,,wohoo~~
Kami tidur dalam hujan gerimis di luar,,wahh lena ooohh tidur.Alhamdulillah zzzZZzz~~

No comments:

Post a Comment