Tuesday 8 November 2011

Salam Aidiladha

Terutama sekali, saya mengucapkan salam aidiladha kepada sesiapa yang berkenaan membaca blogku ini.

mcm-mcm terjadi dalam waktu bulan zulhijjah nh.hmm.aku xtahu lah ,mungkin ada hikmah disebalik semua ni. oh ya, aku mula bercuti hari jumaat dan hari selasa (4 dan 8hb Nov 2011). Aku dan mida balik ke segamat hari Khamis malam, kami bergeak selepas waktu pejabat..ohh tp bukan pukul lima ya, harap maklum , pukul 6.30 ptg .hehe,,,sebab aku menunggu mida untuk menyiapkan serba banyak kerja yang diberikan oleh bosnya. Pening juga kepala dia hendak menyudahkan kerja yang diberikan. Aku tumpang simpati pada dia,ya la kan,kerja sebagai setiausaha ni kan banyak ragam dan rencamnya ,ya dak??hehehe~~

Alhamdulillah aku sampai ke rumah pada pukul 9.30mlm, TQ to mida . Aku ingat nk tukar drive dgn dia masa tu,tupp tupp cerita punya cerita sampai lupa masing-masing nk tukar driver kereta tu. Tapi tu kereta dia , aku hanya membantu aje k,hehehe.

Sampai sahaja di rumah, aku salam bapaku, dan adikku salam aku,yang ada dirumah ketika tu hanya adikku noni sahaja. Makku lihat sudah tertidur keletihan dan demam pada waktu tu. Kesian mak kesayangan aku tu,,Aku pun xkejutkan mak masa tu, biarlah beliau beristirehat malam tu.

Aku pun tunjuk kat abah ku handphone X1-01 nokia yang aku belikan sebagai hadiah untukk ibu ku,,waahhh..aku pula yang beriya dan teruja dgn adikku,Abahku hanya menengokkan aje ape yang aku tunjukkan padanya...


Lepas je makan roti prata yang abahku masak, aku pun berehat dan solat..xlama kemudian aku tertidur mlm tu~~~zzzZZZ~~

No comments:

Post a Comment