Tuesday 8 November 2011

Hari Isnin 7 November 2011

Okeyh ,,pagi nh mak masak ketam tuk dak-dak ni,along lak kerja dah msa ni.Dia mana dpt cuti maa..Aku tgok cuaca gelap,sah hujan lepas tu . tapi hujan jenis kejap-kejap shj ya. Siap semua kerja kami pulang ke rumah dlm pukul 11 lebih waktu tu.

 Tinggal lah uda, kabu dan noneng ,tu kucing-kucing dia ya.hahaha~~noneng demam lak masa ni sebab panas dia panas ,nh mesti gara-gara main air hujan,wallah ua'alam. Lepas tu kami tiba di rumah. siap-siap kan kelaurkan barang pastu ptg nya aku dan mak keluar..pergi beli brg-brg tuk sbelum aku balik ptjya semula dengan mida hr esoknya(selasa).

ptg nk ke maghrib tu ada abg adam kawan along bagi daging korban .TQ tu abg adam ya.pasnh bagi la lagi,huhuehehehuehe~~..Masa naik motor nk jalan balik dr nirwana taman yayasan maghrib tu ada pula kemalangan kat kg kadut,,hmmm..3 biji kereta kena,fuhh,,sian aku tgok kereta-kereta tu ngn owner tu sekali.duk fikir-fikir bincg2 masa tu. Aku dgn mak pun teruskan perjalann smpai rumah.

Alhmdulillah semua selamat untuk hr ni...THANKS TO OUR GOD ALLAH TAALA~

2 comments:

  1. what!!! ABG ADAM??? aiiyakk geli nyer dengar...wakakaka...Malik siap nganjeng ak psl mamat 2..ahahha

    ReplyDelete
  2. hahahaha~~kena la respect ckit.aku dgn dia pun umur jauh beza maa~~eleyh,ko suke gak kan??tampo laju-laju kang haa..

    ReplyDelete