Tuesday 8 November 2011

Hari Jumaat 4hb Nov 2011

Aku bangun mcm biasa waktu tu.Kena bangun pagi maa,, tlg abah ku basuh kain , makku masih terlantar kedemaman nya. Beliau tidak boleh bangun sangat-sangat sebab masih tahap teruk demamnya.hehehe.

Aku mengemas rumah dari depan ke dapur rumah,.fuhh memg hebat lah aku ni kan. buat kerja manjang.hahahaa..tgahari aku tlg masak sikit.Lauk pe ? Alamak,sorry aku xingat lak. Aku memg ada masalah lupa ni.

Sampai tengahari ke ptg masih mcm biasa .Aku tidur la kan,mlm aku tlg anyam ketupat dgn abah sambil bercerita-cerita mcm -macam dr waktu dia mula kerja masuk TNB dan LLN dlu. Mak pun turut mendengar dan berbual bersama kami..


Manakala adikku noni pulak dalam bilik,stdy la gaknya tu. Malik adikku ke 4 pula tiba ptgnya dr poli merlimau.

No comments:

Post a Comment